SHOWCASES

Veel werk van FoodMarketing4u is bedoeld om bedrijven te helpen hun sterkten beter te benutten. Daar waar het gaat om strategische adviezen, kunnen deze niet met derden worden gedeeld. De hier genoemde show cases mogen wel getoond worden en geven een goed beeld van de resultaten van samenwerking met FoodMarketing4u.

Tasty Yacon

Vraag van Agropolis: help onze Kinrooise teler om zijn gewas Yacon bij de consument bekend te maken.
Diensten FoodMarketing4u:

  1. In samenwerking met ambassadeurs in België de identiteit van Yacon bepalen.

  2. Vanuit product-identiteit ontwikkelen naar een totaal-concept.

  3. Concept vertalen naar promotiemiddelen als website, receptkaarten, receptvideo’s, Facebook account, persberichten.

  4. Lanceringsevent in België.

 

Resultaat: in plaats van dat de teler een restant van de  geoogste Yacon weggooit, wordt de Kinrooise Yacon nu volop verkocht in de provincie Limburg en daarbuiten bij retailers, speciaalzaken, groothandels en de teler zelf.

Yacon is door het ontwikkelen van een passende identiteit bekend, hip & happening geworden.

www.tastyyacon.nl

Meat Your Veggies

Vraag van Bolscher: help ons nieuwe kansen ontwikkelen om te groeien in nieuwe doelgroepen.
Diensten FoodMarketing4u:

  1. ontwikkelen van proto-type 50/50 vlees-groente product, gericht op flexitariers

  2. specificaties opstellen om prototype op te schalen. Reststromen groente en duurzaam vlees uit de regio wordenverwerkt in deze cleanlabel producten

  3. samen met reclamebureau een huisstijl en branding ontwikkelen

  4. contacten leggen om afzetpunten te vinden

  5. marketingondersteuning bij pitches en presentaties

  6. persberichten, nieuwsbrieven en Facebook berichten ontwikkelen en verspreiden.

 

Resultaat: Meat Your Veggies heeft een plek gekregen bij Sodexo en is door aandacht in de vakpers en op Linkedin niet onopgemerkt gebleven bij andere aanbieders van duurzamer en gezonder eten.
www.meatyourveggies.nl

Maakwerkvanjegezondheid.nl

Vraag van Diëtistengroep NL: hoe kunnen wij onze kennis en kunde benutten om preventief leefstijladvies uit te dragen?

Diensten FoodMarketing4u:

  1. ontwikkelen van een dienstenconcept met modules waarin medewerkers op een aansprekende en laagdrempelig manier leren hoe ze beter kunnen eten, bewegen en ontspannen.

  2. bedrijven informeren over dit initiatief en overtuigen om mee te doen.

  3. aanhaken bij platform “twente gezond” om samen met andere bedrijven te kunnen bijdrage aan preventieve medewerkersgezondheid.

Resultaat:
Voor Johma en Rabobank Salland mochten er workshops uit het programma van www.maakwerkvanjegezondheid.nl georganiseerd worden.

© 2018 by FoodMarketing4u

Food marketing​

 

T: 06-20 623 768
E: contact@foodmarketing4u.nl
  • Facebook Clean
  • LinkedIn Clean
  • w-blogger