AANGENAAM KENNIS TE MAKEN

Mijn naam is Astrid Kühlkamp en ik ben de oprichter van FoodMarketing4u. Ik ben gepassioneerd over wat voeding betekent voor mensen. Bijzondere interesse heb ik in de relatie tussen voeding en gezondheid, zonder het aspect smaak uit het oog te verliezen! Het liefst werk ik aan de promotie van een gezonde leefstijl en zoek ik samenwerkingspartners die deze passie met mij delen. Het creëren van groei en winst (kwalitatief én kwantitatief) met voedingsproducten en/of -diensten is mijn ultieme doel, waarmee ik meerwaarde biedt aan samenwerkingspartners.

Als opgeleid en ervaren (ruim 20 jaar) foodmarketeer kan ik goed schakelen tussen inkoop, productontwikkeling, kwaliteitszorg en productie enerzijds en marketing en verkoop anderzijds. Daarnaast heb ik door mijn 11 jaar ervaring in de maaltijdenbranche, kennis van allerlei soorten grondstoffen, halffabricaten en eindproducten. Projecten die “afdelingsoverschrijdend” zijn en soms moeizaam verder komen, kan ik met een specifieke aanpak in een stroomversnelling brengen, waardoor sneller resultaten geboekt worden. Mijn werkwijze is doortastend & resultaatgericht.

SNEL EN ADEQUAAT INSPELEN OP EEN VERANDERENDE WERELD

Mensen en tijden veranderen. Mijn persoonlijke visie is, dat blijvend succes alleen maar mogelijk is, als je snel en adequaat inspeelt op een veranderende wereld.

 

Als nuchtere Nederlander denk ik dat alleen een mooi commercieel praatje, zonder echte inhoud, niet lang stand kan houden in onze huidige, snelle informatie-maatschappij. Ik daag iedereen uit om mij ook scherp te houden en steeds weer op zoek te gaan naar verbeterde producten en diensten in de foodsector.

 

EXPERTISES

Door diverse leidinggevende functies in toonaangevende levensmiddelenbedrijven als Huuskes Versproducten, Deli XL, Apetito en Food Connect Maaltijdservice, heb ik naast een groot netwerk ook diverse expertises ontwikkeld:

 

  • marketing (B2B en B2C)

  • product en conceptontwikkeling

  • productmanagement

  • foodmarketingconcepten voor webshops bedenken en operationaliseren

  • voedingskunde/dieetleer/voedingsadvies

  • samenwerken met voedingswetenschappers (WUR)

  • reguliere voeding gezonder maken en laten voldoen aan Richtlijnen Goede Voeding

  • grote ingrediëntenkennis en ervaring

  • culinaire kennis en ervaring

  • productgegevensbeheer

  • etikettering en verpakking

  • voedselveiligheid en kwaliteit

 

© 2018 by FoodMarketing4u

Food marketing​

 

T: 06-20 623 768
E: contact@foodmarketing4u.nl
  • Facebook Clean
  • LinkedIn Clean
  • w-blogger